zondag 19 januari 2020

Johan Jansen hoort er eigenlijk niet meer te zijn: 'ik ben de nul procent' Johan Jansen reist door zijn ongeneeslijke ziekte de wereld over 'het opende mijn ogen' Johan Jansen leeft al jaren in de strafschoppenfase van zijn leven: 'ik heb geluk gehad' Nul procent van de mensen met beenmergfibrose is er nog na 25 jaar, behalve Johan - AD.nl

https://ift.tt/eA8V8J Johan Jansen hoort er eigenlijk niet meer te zijn: 'ik ben de nul procent' Johan Jansen reist door zijn ongeneeslijke ziekte de wereld over 'het opende mijn ogen' Johan Jansen leeft al jaren in de strafschoppenfase van zijn leven: 'ik heb geluk gehad' Nul procent van de mensen met beenmergfibrose is er nog na 25 jaar, behalve Johan  AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

de Bol.com oranjewinkel - tot 60% korting